vrijdag 9 juni 2017

oeps, braderie 17 Juni en hulp gevraagd.

linen gauze and madder

Foutje

Omdat ik postertjes had zien hangen van een andere markt op ons dorp dacht ik dat de braderie dit jaar op een andere zaterdag viel (normaal en nu dus ook altijd de zaterdag voor vaderdag)

Mijn vorige berichtje klopt dus niet. En dat komt me goed uit want ik hoorde gisteren dat de organisatie van het Fair Fashion Festival Rotterdam graag had dat ik uiterlijk dinsdagavond de kleding voor de show(s) kom brengen.

Ik ga dus morgen snel verder met de modellen die we willen laten showen.

Hulp

Heb je zin om me te helpen  (naaien, ook met de hand) op zaterdagmiddag 10 juni (13:00-16:00uur), maandagmiddag 12 juni van 13:00-16:00 uur of dinsdag 13 juni van 11 tot 16:00 uur. En zo nu en dan tegen me te zeggen dat ik door moet werken. Dan zou ik je erg dankbaar zijn.

Ik kan je niet betalen, maar je mag wel je uren inruilen voor lesuren op woensdag en/of donderdagavond. #bartering #barteren #nieuwewaarde

Ps: Ik doe op het moment een (community art) project om te kijken of we tot andere manieren van samenwerken en uitwisseling kunnen komen.

 

Dit betekent bartering:


Barteren is een vorm van zaken doen waarbij niet wordt betaald in geld voor een product of dienst, maar een wederdienst wordt geleverd. Bartering is dus een soort ruilhandel.


Geen opmerkingen: